Aktuality -> IT Business - 18. 7. 2025 - redakce

TULIP Solutions a Innovatrics propojí své docházkové systémy

Slovenské IT společnosti TULIP Solutions a Innovatrics navázaly spolupráci, v rámci které propojí své docházkové systémy a pokryjí tak evidenci docházky pro všechny typy společností s různým režimem práce.



TULIP je cloudové řešení docházkového systému, které nevyžaduje žádnou instalaci. Zaměstnanci si mohou evidovat svou docházku z jakéhokoli zařízení připojeného k internetu. Je vhodný pro firmy, které umožňují práci z domova nebo se nechtějí starat o údržbu fyzických terminálů.

Také Fingera od Innovatricsu je plně cloudové řešení, které umožňuje online evidenci docházky. Kromě toho ale nabízí také hardwarové docházkové terminály s podporou jednoho z nejlepších biometrických systémů na světě – pomocí otisků prstů a rozpoznávání obličeje, případně také s možností přístupu přes kartu. Je proto vhodný pro společnosti, které potřebují spolehlivou fyzickou evidenci příchodů a odchodů na pracoviště.
 
Propojení těchto produktů je tak ideálním řešením pro firmy, které mají kombinovanou formu práce. Část zaměstnanců pracuje v kancelářích nebo z domova a část ve výrobě, obchodě, hotelu nebo v jiném prostoru, kde potřebují „pípat“.
 
„Díky této spolupráci můžeme poskytnout kombinaci různých forem evidence docházky – jak cloudovou, tak přímou fyzickou evidenci prostřednictvím terminálů na pobočkách. První klienti už společné řešení TULIP + Fingera testují, a tak jej můžeme s radostí představit i veřejně“, říká Viktor Mečiar, výkonní ředitel TULIP Solutions.

 
  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.