Aktuality -> IT Business - 4. 6. 2014

TTC Marconi je plně v českých rukou

Společnost TTC Marconi oznámila, že se jejím stoprocentním vlastníkem stala na základě podpisu smlouvy s Ericsson Holding International česká firma TTC Telekomunikace. Ta od mezinárodního koncernu odkoupila jeho 49% podíl.



„Cílem této změny bylo zejména upevnění pozice TTC Marconi v oblasti systémové integrace komunikačních a bezpečnostních řešení a speciálních aplikací pro korporace. Společnost bude i nadále používat obchodní jméno TTC Marconi,“ uvedl Josef Šelepa, generální ředitel společnost. Podle vyjádření TTC Marconi umožní odkoupení podílu Ericssonu budoucí konsolidaci obou českých firem (TTC Marconi a TTC Telekomunikace). Vlastníci si od konsolidace slibují nejen úsporu nákladů a zvýšení efektivity řízení a posílení pozice TTC Marconi na ICT trhu.

 

TTC Marconi vznikla v roce 1993 jako společný podnik českého výrobce telekomunikační techniky, společnosti TTC Telekomunikace a italského Marconi. V lednu 2006 převzala nadnárodní společnost Ericsson všechny strategické části společnosti. Současně bylo zveřejněno rozhodnutí, že společnost Ericsson bude i nadále používat pro původní produktové portfolio Marconi tuto obchodní značku. Mezi zákazníky TTC Marconi v České republice i v zahraničí patří velké korporace působící v energetice, dopravě a státní správě. Významné místo v jejím byznysu zaujímají komunikační systémy pro obranu státu.

 


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.