Aktuality -> IT Business - 4. 6. 2014

TTC Marconi je plně v českých rukou

Společnost TTC Marconi oznámila, že se jejím stoprocentním vlastníkem stala na základě podpisu smlouvy s Ericsson Holding International česká firma TTC Telekomunikace. Ta od mezinárodního koncernu odkoupila jeho 49% podíl.



„Cílem této změny bylo zejména upevnění pozice TTC Marconi v oblasti systémové integrace komunikačních a bezpečnostních řešení a speciálních aplikací pro korporace. Společnost bude i nadále používat obchodní jméno TTC Marconi,“ uvedl Josef Šelepa, generální ředitel společnost. Podle vyjádření TTC Marconi umožní odkoupení podílu Ericssonu budoucí konsolidaci obou českých firem (TTC Marconi a TTC Telekomunikace). Vlastníci si od konsolidace slibují nejen úsporu nákladů a zvýšení efektivity řízení a posílení pozice TTC Marconi na ICT trhu.

 

TTC Marconi vznikla v roce 1993 jako společný podnik českého výrobce telekomunikační techniky, společnosti TTC Telekomunikace a italského Marconi. V lednu 2006 převzala nadnárodní společnost Ericsson všechny strategické části společnosti. Současně bylo zveřejněno rozhodnutí, že společnost Ericsson bude i nadále používat pro původní produktové portfolio Marconi tuto obchodní značku. Mezi zákazníky TTC Marconi v České republice i v zahraničí patří velké korporace působící v energetice, dopravě a státní správě. Významné místo v jejím byznysu zaujímají komunikační systémy pro obranu státu.

 


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.