facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 24. 4. 2006

Tři zásadní změny v Microsoftu

Microsoft617.jpgSpolečnost Microsoft dnes oznámila změny týkající se jejích poboček ve střední a východní Evropě. Do vedení české pobočky Microsoftu jmenovala Michala Čupu, Veroniku Přikrylovou povýšila do funkce generální ředitelky pro baltský region, a dále vytvořila samostatnou pobočku na Slovensku. Michal Čupa bude dohlížet na všechny obchodní aktivity a programy provozované firmou Microsoft v České republice.

V nejbližší době se jedná především o uvedení nového operačního systému Windows Vista, Office 2007 a konzole Xbox360. Ze své 15leté praxe v odvětví telekomunikací přináší Michal Čupa do společnosti Microsoft rozsáhlé zkušenosti s budováním organizační struktury vedoucí nejen k růstu obchodních výsledků, ale i ke zvyšování spokojenosti zákazníků.
Rozdělení společné Česko-Slovenské pobočky do dvou samostatných obchodních jednotek vejde v platnost od 1. července 2006. Oddělené obchodní fungování poboček je důkazem posilování pozice Microsoftu v obou zemích. Firmě umožní lépe se soustředit na specifické potřeby zákazníků v dané zemi.
Veronika Přikrylová, která nyní působí ve funkci obchodní a marketingové ředitelky pro československou pobočku, byla povýšena do funkce generální ředitelky Microsoftu pro baltský region. Nové funkce se ujme 1. července 2006.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.