facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 24. 4. 2006

Tři zásadní změny v Microsoftu

Microsoft617.jpgSpolečnost Microsoft dnes oznámila změny týkající se jejích poboček ve střední a východní Evropě. Do vedení české pobočky Microsoftu jmenovala Michala Čupu, Veroniku Přikrylovou povýšila do funkce generální ředitelky pro baltský region, a dále vytvořila samostatnou pobočku na Slovensku. Michal Čupa bude dohlížet na všechny obchodní aktivity a programy provozované firmou Microsoft v České republice.

V nejbližší době se jedná především o uvedení nového operačního systému Windows Vista, Office 2007 a konzole Xbox360. Ze své 15leté praxe v odvětví telekomunikací přináší Michal Čupa do společnosti Microsoft rozsáhlé zkušenosti s budováním organizační struktury vedoucí nejen k růstu obchodních výsledků, ale i ke zvyšování spokojenosti zákazníků.
Rozdělení společné Česko-Slovenské pobočky do dvou samostatných obchodních jednotek vejde v platnost od 1. července 2006. Oddělené obchodní fungování poboček je důkazem posilování pozice Microsoftu v obou zemích. Firmě umožní lépe se soustředit na specifické potřeby zákazníků v dané zemi.
Veronika Přikrylová, která nyní působí ve funkci obchodní a marketingové ředitelky pro československou pobočku, byla povýšena do funkce generální ředitelky Microsoftu pro baltský region. Nové funkce se ujme 1. července 2006.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.