facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 3. 5. 2005

Trend Micro v prvním čtvrtletí 2005

Společnost TREND MICROoznámila hospodářské výsledky za 1. čtvrtletí 2005. V tomto období dosáhla společnost konsolidovaných čistých tržeb ve výši 17,3 mld. jenů (což při kurzu 104.59 JPY za 1 USD činí 165,4 mil. USD), provozního zisku 7,3 mld. jenů (tj. 69,8 mil. USD) a čistého zisku 4,6 mld. jenů (tj. 43,6 mil. USD). Znamená to 27% nárůst čistých tržeb, 42% zvýšení provozního zisku a 45% nárůst čistého zisku ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku.

Produkty pro brány zahrnující Trend Micro InterScan Web Security a InterScan Messaging Security dosáhly 73% zvýšení prodeje ve srovnání s předchozím rokem, zatímco produkty pro klient/server a desktopy vzrostly o 35 %, resp. 28 %. Na základě informací, které jsou v současnosti společnosti dostupné, konsolidované čisté tržby pro 2. čtvrtletí končící 30. červnem 2005 se dají očekávat ve výši 17,5 mld. jenů (což při kurzu 107 JPY za 1 USD platném 31. března 2005 činí 165,4 mil. USD). Provozní a čistý zisk se očekávají ve výši 7,0 mld. jenů (tj. 65,4 mil. USD), resp. 4,2 mld. jenů (tj. 39,3 mil. USD).

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.