Aktuality -> IT Business - 14. 12. 2016

Trend Micro si vybralo Prahu jako centrum svého regionálního vývoje

Společnost Trend Micro slavnostně otevřela svou novou pobočku v budově BB Centra v Praze. Trend Micro si vybralo Prahu jako regionální centrum svého vývoje a potvrdilo tak svůj plán v několika následujících letech investovat do rozvoje společnosti v regionu střední a východní Evropy. Otevření pobočky se zúčastnili lokální i zahraniční zaměstnanci Trend Micro spolu s partnery a zákazníky.



„Je pro nás poctou, že si Trend Micro vybralo právě Českou republiku a Prahu jako místo, kde bude sídlit regionální vývojové centrum. Pro české a slovenské zákazníky a partnery to znamená lepší a rychlejší podporu a implementaci vhodného řešení,“ řekl Václav Petrželka, regionální Account Manager pro Českou republiku a Slovensko. V pražské pobočce v současné době pracuje přibližně 20 vývojářů a členů obchodního týmu, do budoucna se zde počítá až s 50 zaměstnanci.

Na slavnostní zahájení dorazil do Prahy i Patrick Dalvinck, vice prezident pro oblast obchodu v kontinentální Evropě, který upozornil na fakt, že objem i technická vyspělost počítačových hrozeb neustále rostou, což vyvíjí tlak na neustálé inovace bezpečnostních řešení a rozšiřování produktů. Společnost Trend Micro proto již více než 27 let své produkty neustále vyvíjí a vylepšuje, aby tak nejen reagovala na existující hrozby, ale předcházela i těm dosud neznámým.

Součástí Trend Micro v České republice je i centrum pro kybernetickou bezpečnost DVLabs, které zajišťuje objevování dosud neznámých hrozeb a zranitelností a implementaci bezpečnostních záplat. Zaměstnanci DVLabs v Praze provádějí vlastní výzkum a obstarávají přibližně 40 % bezpečnostního obsahu z celé globální sítě. Úzce spolupracují s programem Zero Day Initiative, který od nezávislých bezpečnostních specialistů získává informace o tzv. Zero day zranitelnostech. Díky tomu jsou v mnoha případech schopni tato rizika v systémech svých zákazníků vyřešit dříve, než jsou zneužita kyberzločinci.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.