Aktuality -> IT společnost - 5. 10. 2009

Trend Micro posiluje pražský tým

Společnost Trend Micro oznámila, že Živan Vašica nastoupil v září 2009 na pozici Enterprise Major Account Manager. V této funkci bude zodpovídat za stávající velké zákazníky společnosti a za další rozvoj obchodu v oblasti korporátních zákazníků v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Jeho cílem je posilovat dále značku Trend Micro a obchodní aktivity v segmentu velkých zákazníků. Jeho úkolem bude uvádět na trh nové portfolio produktů a rozvíjet obchod prostřednictvím partnerů s cílem rozšířit pozici společnosti v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Živan Vašica si přináší více než 15ti letité zkušenosti z různých manažerských pozic, které zastával nejen v České republice. Během své profesní kariéry pracoval v oblasti přímého i nepřímého prodeje. Byl zodpovědný za rozvoj obchodu v zemích střední a východní Evropy. Do společnosti Trend Micro přichází z firmy Alllen Systems Group (ASG), kde měl na starosti rozvoj obchodu. Předtím pracoval například ve firmách TietoEnator, CPDI. Pět let pracoval v Nortel Network v Anglii, v Maidenheadu. Odborné zkušenosti získal také na pozici Account Managera ve společnosti D-Link Europe, kde byl zodpovědný za distribuční kanál a prodejní partnery.



Společnost Trend Micro dále oznámila, že na pozici Channel Account Managera pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko jmenovala nově v září 2009 Vladimíra Jelena. K jeho hlavním úkolů patří zejména podpora stávajících prodejních partnerů Trend Micro, rozvoj partnerského programu Affinity, získávání nových partnerů na všech certifikovaných úrovních a rozvoj a řízení obchodních aktivit prostřednictvím partnerského prodejního kanálu. Vladimír Jelen má dlouholeté zkušenosti v oblasti prodeje jak HW tak i SW. V minulosti pracoval na nejrůznějších manažerských pozicích ve firmách ICL, Digital Equipment, 3Com, Informix, Allied Telesyn a Creative Labs. Ve většině uvedených firem měl na starosti podporu a rozvoj partnerského prodejního kanálu. Má bohaté zkušenosti se všemi typy partnerského prodeje včetně klasického modelu distributor/dealer, internetového prodje nebo s prostřednictvím velkých retailových řetězců.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.