Aktuality -> IT společnost - 5. 10. 2009

Trend Micro posiluje pražský tým

Společnost Trend Micro oznámila, že Živan Vašica nastoupil v září 2009 na pozici Enterprise Major Account Manager. V této funkci bude zodpovídat za stávající velké zákazníky společnosti a za další rozvoj obchodu v oblasti korporátních zákazníků v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Jeho cílem je posilovat dále značku Trend Micro a obchodní aktivity v segmentu velkých zákazníků. Jeho úkolem bude uvádět na trh nové portfolio produktů a rozvíjet obchod prostřednictvím partnerů s cílem rozšířit pozici společnosti v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Živan Vašica si přináší více než 15ti letité zkušenosti z různých manažerských pozic, které zastával nejen v České republice. Během své profesní kariéry pracoval v oblasti přímého i nepřímého prodeje. Byl zodpovědný za rozvoj obchodu v zemích střední a východní Evropy. Do společnosti Trend Micro přichází z firmy Alllen Systems Group (ASG), kde měl na starosti rozvoj obchodu. Předtím pracoval například ve firmách TietoEnator, CPDI. Pět let pracoval v Nortel Network v Anglii, v Maidenheadu. Odborné zkušenosti získal také na pozici Account Managera ve společnosti D-Link Europe, kde byl zodpovědný za distribuční kanál a prodejní partnery.



Společnost Trend Micro dále oznámila, že na pozici Channel Account Managera pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko jmenovala nově v září 2009 Vladimíra Jelena. K jeho hlavním úkolů patří zejména podpora stávajících prodejních partnerů Trend Micro, rozvoj partnerského programu Affinity, získávání nových partnerů na všech certifikovaných úrovních a rozvoj a řízení obchodních aktivit prostřednictvím partnerského prodejního kanálu. Vladimír Jelen má dlouholeté zkušenosti v oblasti prodeje jak HW tak i SW. V minulosti pracoval na nejrůznějších manažerských pozicích ve firmách ICL, Digital Equipment, 3Com, Informix, Allied Telesyn a Creative Labs. Ve většině uvedených firem měl na starosti podporu a rozvoj partnerského prodejního kanálu. Má bohaté zkušenosti se všemi typy partnerského prodeje včetně klasického modelu distributor/dealer, internetového prodje nebo s prostřednictvím velkých retailových řetězců.


 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.