Aktuality -> IT společnost - 6. 5. 2014

Trask Solutions hlásí změny ve vedení svých divizí

Společnost Trask Solutions vytvořila v rámci své struktury dvě nové divize. Do čela divize Portálů a mobilních řešení se nově postavil Marek Pospíšil. Divizi zaměřenou na business intelligence povede Ondřej Stokláska



 

 Divizi Portálů a Mobilních řešení bude řídit Marek Pospíšil

Na základě pozměněné firemní strategie patří nyní portálová a mobilní řešení mezi šest klíčových oblastí, ve kterých Trask Solutions působí. „V rámci revidované firemní strategie jsme se rozhodli vytvořit samostatnou divizi Portálů a mobilních řešení, která zastřeší veškeré aktivity v této oblasti,“ uvedl Filip Tománek, generální ředitel společnosti. Vedoucím této divize byl jmenován Marek Pospíšil. Ten se doposud věnoval projektovému řízení v oblasti informačních technologií a zavádění organizačních změn v různých společnostech. Pracoval například pro Vodafone, Citibank či Société Générale.

 

 

Divize Business Intelligence Competency Center pod vedením Ondřeje Stoklásky

Také divizi zastřešující business intelligence řešení Trask vytvořil na základě loňské revize své firemní strategie. S cílem navázat na dosavadní výsledky a úspěchy v této oblasti Trask do čela divize Business Intelligence Competency Center postavil Ondřeje Stoklásku. Ten začínal svou kariéru ve společnosti Hewlett-Packard jako konzultant a Projektový manažer v oblasti Enterprise Softwaru pro region EMEA. V ČSOB pak měl na starosti projekt implementace a integrace portálového, tiskového a BI řešení. V Trasku doposud řídil dodávku Integrovaného Manažerského Systému (IMS) pro představenstvo Škoda Auto.

 

 

foto: archiv Trask Solutions


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.