Aktuality -> IT Business - 9. 1. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

TOVEK má nového šéfa marketingu a business developmentu

Petr Vancl HochbergerSpolečnost TOVEK jmenovala no­vého ředitele oddělení business developmentu a marketingu. Stal se jím Petr Vancl Hochberger, který tak rozšířil své působení v TOVEKu, kam přišel s cennými zkušenostmi z pozi­ce vedoucího zpravodajské sekce na Vrchním velitelství spojeneckých sil v Evropě (SHAPE) a doposud vedl business development.



Hlavním úkolem Petra Hochbergera bude identifikovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti v České republice i v zahraničí. Jeho značnou předností jsou praktické zkušenosti s analýzou dat, což mu umožňuje lépe pochopit potřeby zákazníků.

Petr Vancl Hochberger je absolventem Univerzity obrany v Brně, kde získal inženýrský titul v oboru Komunikační a informační systémy. Ve volném čase se věnuje především rodině. Mezi jeho koníčky patří sport a hudba.


 
  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.