Aktuality -> IT společnost - 2. 7. 2007

TOP Professional projekty znají vítěze

Top10_Profesional_727.jpgDne 27. 6. 2007 proběhly v hotelu Adalbert v Praze závěrečné prezentace projektů nominovaných k získání ocenění TOP Professional projekty roku 2007 v oblasti telekomunikací. Mezi nominovanými projekty byla společnost Hewlett-Packard, která do soutěže přihlásila „Projekt automatizace prodejních činností (CRM)“, jejímž uživatelem je společnost Vodafone Czech republic, společnost ANECT s projektem „ANECT ASP Tiscali“, který byl zpracován pro TISCALI Telekomunikace Česká republika, společnost Telefónica O2 Czech republic s projekty „O2 Managed Service“ (projekt využívaný v ČSOB) a „Telefonická centra tísňového volání 112“ a společnost Czech On Line, která do soutěže přihlásila projekt „VOLNÝ TelefoNet“, jehož uživatelem je např. ABIOTEL.

U každého projektu přihlášeného do soutěže byl uveden zákazník nebo uživatel, kterého pořadatelé oslovili s žádostí o vyplnění dotazníku. Tento důvěrný dotazník sloužil pouze expertní skupině, jako pomoc při rozhodování o nejlepších projektech. Po skončení prezentací, expertní skupina konsensem rozhodla o dvou vítězných projektech, kterými jsou:

Projekt „Telefonická centra tísňového volání 112“ za originální komplexní řešení tísňového volání v ČR

Projekt „VOLNÝ TelefoNet“ za progresivní přístup k řešení konvergovaných služeb

Ocenění vítězů je spojeno se slavnostním vyvrcholením celého TOP PROGRAMu, které se bude konat 21. 10. 2007 v Interhotelu Voroněž v Brně.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.