facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 8. 2021 - Zdeněk Gric

Top management Alzy posilují dva zkušení manažeři

Tým nejvyššího vedení e-shopu Alza.cz se od srpna rozšiřuje o dva zkušené manažery. Marek Dvořák se stává marketingovým ředitelem a Juraj Bóna ředitelem pro firemní zákazníky. Marek do Alzy přichází z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší více než patnáctiletou marketingovou zkušenost se strategickým budováním silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí.



Juraj nastupuje do Alza.cz jako ředitel segmentu „Alza pro Firmy“ po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing. Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.

Oba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „V představenstvu se na spolupráci s Markem a Jurajem velice těšíme. Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR. V nových rolích jim přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

„Alza je velmi dobře promazaná byznysová mašina, která chrlí jeden skvělý produkt za druhým jako například Alzaboxy nebo Marketplace. I proto bude naší prioritou přivést k těmto produktům co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích“, říká Marek Dvořák.

„Za příležitost vést segment Alza pro Firmy jsem velice rád. Věřím, že v B2B segmentu máme hodně prostoru pro další růst, a to nejen prostřednictvím skvělých nabídek a širokého portfolia produktů, ale také komfortních řešení pro automatizaci online nákupů B2B zákazníků,“ říká Juraj Bóna.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.