TomTom oznamuje partnerství s Červeným křížem

TomTomCK717.jpgPoskytovatel přenosných navigačních řešení TomTom oznámil, že bude sponzorovat kampaň evropského Červeného kříže 2007-2008 usilující o bezpečnější silniční provoz. Sponzorství navazuje na nedávno uveřejněný nezávislý výzkum, který dokázal, že navigace má pozitivní vliv na chování během řízení.
TomTom bude podporovat události a aktivity v devatenácti zemích po celé Evropě, během nichž budou lidé školeni o bezpečnosti na silnicích a pravidlech první pomoci. Kampaň o bezpečnosti silničního provozu pořádaná Červeným křížem se bude podílet na shromažďování nejlepších cvičebních pomůcek sloužícím k informování o bezpečnosti silničního provozu a výuce první pomoci.


Kampaň bude zaměřena na:
  • informování o bezpečném řízení v Evropě
  • informování o první pomoci a bezpečnosti na silnicích
  • povzbuzování jednotlivců a organizací podporovat zvýšení bezpečnosti na silnicích.
Evropská kampaň o bezpečnosti silničního provozu pořádaná Červeným křížem byla představena během UN Global Road Safety Week v Bruselu (23. dubna až 27. dubna 2007). Více informací o kampani Červeného kříže najdete na www.1-life.info.

 
  

- PR -

Přechod na Impossible Cloud

přinesl společnosti VYSCO nižší a lépe predikovatelné náklady


Společnost VYSCO plus s.r.o. je dodavatelem služeb a výpočetní techniky od roku 1991. Cílí zejména na podnikovou sféru v mnoha oborech včetně např. výroby, velkoobchodu, maloobchodu, zdravotnictví, sociálních služeb či školství. Svojí činností pokrývá veškeré IT oblasti od konektivity přes síťovou infrastrukturu, servery a koncové body, technickou podporu až po cloudové služby. 

  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.