facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Software a data - 18. 4. 2007

TomTom dodává nové a rozšířené mapy

tomtommapy716.jpgSpolečnost TomTom oznámila dostupnost aktualizací většiny map nabízených v celém portfoliu produktů. Nové mapy TomTom obsahují aktualizované informace o evropských regionech, Asii a USA & Kanadě. Navíc jsou nyní také dostupné mapy jižní Afriky. Aktualizované mapy jsou kompatibilní s většinou nabízených produktů TomTom, mezi které spadá řada TomTom GO, TomTom ONE, TomTom RIDER a TomTom NAVIGATOR 6. Aktualizované mapy lze zakoupit prostřednictvím webových stránek TomTom nebo TomTom Home. Pomocí bezplatného softwaru TomTom Home si mohou uživatelé také mapy nainstalovat a samozřejmě stahovat, ukládat a přenášet data ze svého počítače do přístroje TomTom.

Přehled novinek v mapách:
  • Mapy nových oblastí
  • Nové mapy nabízejí navigační informace zahrnující:
    • Tisíce kilometrů nových evropských cest
    • Nová zpoplatněná místa v Londýně, kde hrozí dopravní zácpy (UK)
    • Nové POIs (místa zájmů) v malých městech (Francie);
    • Zvýšený počet informací o číslech domů (Itálie, Španělsko, Portugalsko)

Ceny stahovatelných map
Regionální mapy
39,95 – 59,95 EUR
Mapa západní Evropy
99,95 EUR
Mapa Polska, České republiky, Maďarska, Slovenska
59,95 EUR
Mapa jižní Afriky
99,95 EUR
Mapa Austrálie
199,95 EUR
Mapa Hongkongu
39,95 EUR
Mapa Singapuru
39,95 EUR
Mapa USA a Kanady
99,95 EUR


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.