facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 4. 10. 2006

TomTom bude komunikovat s automobilem

tomtom_640.jpgSpolečnosti TomTom a Johnson Controls oznámili, že začínají spolupracovat na plném zabudování produktů satelitní navigace společnosti TomTom do elektronických systémů automobilů. Společnost Johnson Controls vytvořila ‘Bluetooth Mobile Device Gateway’ cílenou na výrobu vozidel v roce 2008. Tato technologie poskytuje elektronické zařízení – jako je systém satelitní navigace TomTom – komunikující s veškerou elektronikou automobilu.

Tato technologie společnosti Johnson Controls je rychlým a účinným řešením, jak začlenit nejnovější satelitní zařízení do nových aut. Nepřetržitá a jednoduchá hlasová ovladatelnost produktů TomTom je zajištěna díky funkci rozpoznávání hlasových pokynů od společnosti Johnson Controls. Mezi další uživatelské výhody patří například automatické oznámení navigací TomTom, že dochází benzín v automobilu a následná změna trasy přes nejbližší čerpací stanici. Mezi další inovované vlastnosti patří možnost výběru POI (místa zájmu) - jako je nejbližší restaurace – na dotykové obrazovce TomTom. Pokud si bude uživatel chtít udělat v dané restauraci rezervaci, přístroj TomTom s funkcí hands free je schopen ihned telefonní číslo restaurace vytočit.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.