facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 15. 8. 2018

Tomáš Krotký vede nepřímý prodej v ESETu

Řízení nepřímého prodeje, rozvoj partnerské sítě a nástrojů partnerského prodeje české pobočky společnosti ESET má nově na starosti Tomáš Krotký. Ten dosud působil na pozici obchodního specialisty pro klíčové partnery v této společnosti. V nové funkci povede tým zaměřený na rozvoj partnerského programu společnosti ESET, který jen v Česku v současnosti zahrnuje více než 3 400 distributorů.



Tomáš Krotký (37) působí ve společnosti ESET od roku 2012, předtím zastával pozici obchodního specialisty ve společnosti AT Computers, v níž měl na starosti produkty pokladních systémů značek Honeywell, EPSON, IBM a dalších. Ve volném čase nejraději relaxuje v přírodě nebo na golfu. V minulosti se aktivně věnoval horolezectví. Je ženatý a má dvě děti.

„Mou hlavní ambicí je nadále rozvíjet náš partnerský program, který je klíčový pro plnění obchodních cílů nejen společnosti ESET, ale i našich obchodních partnerů. Ti dlouhodobě oceňují kromě kombinace kvalitních bezpečnostních produktů a férového finančního modelu i nadstandardní podporu ze strany naší společnosti, kterou hodlám nadále rozvíjet,“ říká Tomáš Krotký, manažer nepřímého prodeje české pobočky společnosti ESET. „Osobně usiluji o podporu vzdělávacích aktivit prodejců prostřednictvím nástrojů a aktivit, které budeme v brzké době představovat. Pevně věřím, že partnerský program společnosti ESET bude i nadále tím nejlepším, který si mohou prodejci vybrat,“ dodává Krotký.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.