facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 9. 12. 2005

TISCALI představuje nejlevnější vytáčený internet

Společnost TISCALI oznámila spuštění nové služby TISCALI INTERNET FLEXI - vytáčeného připojení k internetu s nejvýhodnějšími cenami na českém trhu. Jako první mohou službu vyzkoušet uživatelé vytáčeného připojení k internetu v Hradci Králové a Pardubicích. TISCALI bude službu v průběhu roku 2006 postupně rozšiřovat do dalších měst různých regionů po celé České republice.

TISCALI INTERNET FLEXI razantně snižuje minutové ceny za vytáčené připojení k internetu ve špičce (všední dny 6:00-18:00 hod). V tomto časovém pásmu uživatelé zaplatí pouze 0,66 Kč za minutu a ušetří tak až 50% nákladů ve srovnání s tarifem Internet 2002 Českého Telecomu. Ještě výraznější slevy jsou pro uživatele TISCALI INTERNET FLEXI připraveny ve večerních a nočních hodinách (denně 22:00-6:00 hod), kdy zaplatí pouhých 16 haléřů za minutu připojení. Úspora oproti tarifu Internet 2002 dosáhne až 69%. Velkou výhodou TISCALI INTERNET FLEXI je minutové účtování služby od začátku připojení, které přináší slevu až 85% při krátkodobých připojeních k internetu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.