Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 8. 2005

TISCALI opět snižuje ceny za volání přes pevnou linku

Alternativní telekomunikační operátor TISCALI oznámil nové, nižší ceny u služby TISCALI CALL, platné od 1. srpna 2005. Uživatelé se službou TISCALI CALL mohou nyní ušetřit až 42 % na nákladech za volání přes pevnou telefonní linku, ve srovnání s cenami nejpoužívanější služby Telefon Standard, dominantního operátora - Českého Telecomu. S novými cenami TISCALI CALL uživatelé ušetří na každém volání jak ve špičce tak i mimo ni, a to na místních, dálkových i mezinárodních hovorech a také na volání do sítí mobilních operátorů.

Nejvýraznější úspory nákladů dosáhnou uživatelé TISCALI CALL za dálkové hovory, kdy zaplatí pouze 1,55 Kč za minutu hovoru ve špičce (úspora 42 % oproti tarifu Telefon Standard od Českého Telecomu) a pouhých 0,80 Kč za minutu volání ve večerních hodinách (úspora 40 %). TISCALI dále zavedla nové víkendové časové pásmo, díky kterému zaplatí uživatelé TISCALI CALL pouhých 0,57 Kč za minutu za dálkové volání o víkendu. Uživatelé výrazně ušetří i na místních voláních. Za minutu místního hovoru nyní zaplatí pouze 1,10 Kč ve špičce (úspora 17 %) a 0,53 Kč za minutu mimo špičku a o víkendu (úspora 16 %). Volání z pevné linky na mobilní telefon stojí nyní 4,16 Kč za minutu (úspora 24 %) a mezinárodní hovory – např. do sousedních zemí 2,80 Kč za minutu (úspora 37 %). Všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH.

 
  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 podle Milestone Systems


Patříte mezi integrátory nebo prodejce bezpečnostních řešení? Následující postřehy od technického ředitele společnosti Milestone vám v kontextu současné AI revoluce můžou přijít vhod. Milestone Systems je přední světový výrobce softwaru pro správu kamerových systémů. 

  

- PR -

Od papíru k AI:

Digitální transformace certifikované výroby


Certifikovaných provozů přibývá. Především těch, které jsou auditovány na plnění některé z norem managementu kvality (QMS) nebo systémů environmentálního managementu (EMS). V zájmu udržení certifikace jsou čím dál více aplikovány systémy sběru, propojování a vyhodnocování dat ze senzorů strojů. To, co poněkud vázne, je využití výsledků vyhodnocení těchto dat při operativním řízení výroby. Zde uvedený příklad poodkrývá cestu, kterou musela ujít středně velká výrobní společnost zabývající se výrobou konstrukčních plastů.