Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 8. 2005

TISCALI opět snižuje ceny za volání přes pevnou linku

Alternativní telekomunikační operátor TISCALI oznámil nové, nižší ceny u služby TISCALI CALL, platné od 1. srpna 2005. Uživatelé se službou TISCALI CALL mohou nyní ušetřit až 42 % na nákladech za volání přes pevnou telefonní linku, ve srovnání s cenami nejpoužívanější služby Telefon Standard, dominantního operátora - Českého Telecomu. S novými cenami TISCALI CALL uživatelé ušetří na každém volání jak ve špičce tak i mimo ni, a to na místních, dálkových i mezinárodních hovorech a také na volání do sítí mobilních operátorů.

Nejvýraznější úspory nákladů dosáhnou uživatelé TISCALI CALL za dálkové hovory, kdy zaplatí pouze 1,55 Kč za minutu hovoru ve špičce (úspora 42 % oproti tarifu Telefon Standard od Českého Telecomu) a pouhých 0,80 Kč za minutu volání ve večerních hodinách (úspora 40 %). TISCALI dále zavedla nové víkendové časové pásmo, díky kterému zaplatí uživatelé TISCALI CALL pouhých 0,57 Kč za minutu za dálkové volání o víkendu. Uživatelé výrazně ušetří i na místních voláních. Za minutu místního hovoru nyní zaplatí pouze 1,10 Kč ve špičce (úspora 17 %) a 0,53 Kč za minutu mimo špičku a o víkendu (úspora 16 %). Volání z pevné linky na mobilní telefon stojí nyní 4,16 Kč za minutu (úspora 24 %) a mezinárodní hovory – např. do sousedních zemí 2,80 Kč za minutu (úspora 37 %). Všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.