Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 8. 2005

TISCALI nabízí uživatelům ADSL výhodná telefonní volání

Společnost TISCALI snížila ceny místních a dálkových telefonních hovorů uživatelům vysokorychlostního internetu TISCALI ADSL. Uživatelé TISCALI ADSL mohou nyní vedle trvalého vysokorychlostního připojení k internetu využívat i výhodnou telefonní službu TISCALI CALL ADSL, která jim umožní volat kamkoliv v České republice přes pevnou linku již za 1,05 Kč/min ve špičce a 0,53 Kč/min večer, v noci a o víkendech.

Se službou TISCALI CALL ADSL zaplatí uživatelé stejnou cenu za místní i dálkové hovory. Oproti cenám tarifu Telefon Expres Českého Telecomu je to úspora 46 % ve špičce a 37 % v pracovní dny večer a v noci za dálkové hovory. Za nízké ceny lze také volat do zahraničí a do sítí mobilních operátorů. Služba TISCALI CALL ADSL je dostupná všem uživatelům internetových služeb TISCALI ADSL, včetně uživatelů populární služby TISCALI INTERNET 24, nejlevnější služby připojení k internetu za paušální poplatek na českém trhu (připojení k internetu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, za pouhých 333 Kč měsíčně). Služba TISCALI CALL ADSL je dostupná všem uživatelům pomocí předvolby operátora (CPS). Všechny výše uvedené ceny jsou bez DPH.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.