facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 29. 8. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Thein Digital navázal spolupráci s Flash Networks BV a cílí na telekomunikační operátory

Společnost Thein Digital uzavřela partnerství s renomovanou firmou Flash Networks BV, aby tak rozšířila nabídku o další technologie, které budou cílené primárně pro telekomu­nikační operátory. V rámci spolupráce bude Thein Digital zastupovat značku Flash Networks v pěti evropských zemích pro zákazníky z oblasti telekomunikačních služeb.



Vlastimil Chramosta„Flash Networks má na svém kontě deset let zkušeností i světové reference, které potvrzují jejich výjimečný přínos pro tele­ko­mu­ni­kač­ní průmysl. Závazkům souvisejí­cím s nově navázaným partnerstvím se rozhodně chceme věnovat s nejvyšším možným odhodláním a nasazením. Jsme přesvědčení, že tak zvládneme zákazníkům poskytnout zase o něco širší rozsah služeb,“ komentuje nové partnerství Vlastimil Chramosta, CEO Thein Digital.

Flash Networks BV je světově uznávanou společností, která nabízí software umožňující mobilním operátorům optimalizovat své sítě. Jejich technologie poskytují jak optimalizaci přenesených dat, tak správu provozu v síti i optimalizaci médií.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.