facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 11. 2006

Téma Unified Communications na IP Telephony workshop

Atlantis646.jpgJak snadno a s úspěchem využít Unified Communications v obchodních procesech bude na konkrétních scénářích ukazovat společnost Atlantis telecom v průběhu přednáškového bloku IP Telephony Workshop. Ve spolupráci se svými partnery, společnostmi AAstra Matra a Microsoft připravila Atlantis telecom ucelené řešení, které přináší moderní nástroje pro integraci komunikačního systému a aplikací určených pro řízení a správu podnikových procesů.

Konceptu Cisco Unified Communications budou věnovány přednášky společnosti Cisco Systems. Dozvíte se jak zefektivnit podnikové procesy při využití toho konceptu a seznámíte se i s novinkami v této oblasti. Další komunikační technologie a služby v oblasti internetové telefonie představí přední společnosti v oboru jako např. Ericsson, T-System Pragonet, IBM, DAMOVO, Interbell, Retia. IPTW se koná 21.-22. listopadu v konferenčních prostorech hotelu Olympik Tristar Praha. Program celé konference a registrace na www.iptw.cz.
Pořadatelem akce je společnost Exponet s.r.o.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.