- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 12. 2006
Telefonujte z jakékoliv aplikace
Citrix Systéms oznámil, že uživatelé mohou nyní využívat funkci click-to-call, tedy kliknout na telefonní čísla, která jsou součástí jakékoli aplikace nasazené na Citrix Presentation Server a automaticky budou k tomuto číslu připojeni prostřednictvím svých Cisco IP telefonů. Pro více než 180 000 organizací po celém světě využívajících Citrix Presentation Server k dodávání kritických klient-server aplikací to znamená, že při používání Cisco IP telefonu nemusí vypínat aplikace, s nimiž právě pracují, aby si zavolali.

Vzhledem k tomu, že počet podnikových procesů zahrnujících aplikace i komunikaci nepřestává růst, Citrix a Cisco pracují společně na nabídce snadno použitelného řešení, které integruje Cisco Unified CallManager a Cisco Unified IP telefony s produkty Citrix Presentation Server a Citrix Application Gateway. To umožňuje komunikaci ve stávajících aplikacích, které jsou doručované prostřednictvím Citrix Presentation Serveru nebo instalované přímo na osobním počítači uživatelů. Technologie Citrixu automaticky identifikuje telefonní čísla, která aplikace obsahují a přičleňuje k nim tlačítko v menu. Cisco dodává funkci „click-to-call“ pro aplikace běžící pod Citrix Presentation Server jako součást produktu Application Gateway a sady Citrix Voice Office Application Suite prostřednictvím programu Cisco Solutions Plus.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










