facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 12. 2006

Telefonujte z jakékoliv aplikace

Citrix_Presentation_Server_651.jpgCitrix Systéms oznámil, že uživatelé mohou nyní využívat funkci click-to-call, tedy kliknout na telefonní čísla, která jsou součástí jakékoli aplikace nasazené na Citrix Presentation Server a automaticky budou k tomuto číslu připojeni prostřednictvím svých Cisco IP telefonů. Pro více než 180 000 organizací po celém světě využívajících Citrix Presentation Server k dodávání kritických klient-server aplikací to znamená, že při používání Cisco IP telefonu nemusí vypínat aplikace, s nimiž právě pracují, aby si zavolali.

Vzhledem k tomu, že počet podnikových procesů zahrnujících aplikace i komunikaci nepřestává růst, Citrix a Cisco pracují společně na nabídce snadno použitelného řešení, které integruje Cisco Unified CallManager a Cisco Unified IP telefony s produkty Citrix Presentation Server a Citrix Application Gateway. To umožňuje komunikaci ve stávajících aplikacích, které jsou doručované prostřednictvím Citrix Presentation Serveru nebo instalované přímo na osobním počítači uživatelů. Technologie Citrixu automaticky identifikuje telefonní čísla, která aplikace obsahují a přičleňuje k nim tlačítko v menu. Cisco dodává funkci „click-to-call“ pro aplikace běžící pod Citrix Presentation Server jako součást produktu Application Gateway a sady Citrix Voice Office Application Suite prostřednictvím programu Cisco Solutions Plus.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?