Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 12. 2006

Telefonujte z jakékoliv aplikace

Citrix_Presentation_Server_651.jpgCitrix Systéms oznámil, že uživatelé mohou nyní využívat funkci click-to-call, tedy kliknout na telefonní čísla, která jsou součástí jakékoli aplikace nasazené na Citrix Presentation Server a automaticky budou k tomuto číslu připojeni prostřednictvím svých Cisco IP telefonů. Pro více než 180 000 organizací po celém světě využívajících Citrix Presentation Server k dodávání kritických klient-server aplikací to znamená, že při používání Cisco IP telefonu nemusí vypínat aplikace, s nimiž právě pracují, aby si zavolali.

Vzhledem k tomu, že počet podnikových procesů zahrnujících aplikace i komunikaci nepřestává růst, Citrix a Cisco pracují společně na nabídce snadno použitelného řešení, které integruje Cisco Unified CallManager a Cisco Unified IP telefony s produkty Citrix Presentation Server a Citrix Application Gateway. To umožňuje komunikaci ve stávajících aplikacích, které jsou doručované prostřednictvím Citrix Presentation Serveru nebo instalované přímo na osobním počítači uživatelů. Technologie Citrixu automaticky identifikuje telefonní čísla, která aplikace obsahují a přičleňuje k nim tlačítko v menu. Cisco dodává funkci „click-to-call“ pro aplikace běžící pod Citrix Presentation Server jako součást produktu Application Gateway a sady Citrix Voice Office Application Suite prostřednictvím programu Cisco Solutions Plus.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.