facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 26. 6. 2007

Telefónica O2 CR jmenovala nové managery

Andrei_Marc_Torriani_726.jpgS účinností od 1. července 2007 dochází ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic k následujícím změnám v managementu divize pro rezidentní zákazníky.
Andrei Marc Torriani, dosavadní výkonný ředitel pro marketing rezidenčního segmentu, bude zastávat pozici viceprezidenta pro rezidentní zákazníky, kde nahradí Salvadora Angladu. Andrei Torriani dříve působil jako výkonný ředitel pro marketing ve spotřebitelském segmentu. Před integrací společnosti O2 pracoval Andrei Torriani jako výkonný ředitel pro obchod ve společnosti Eurotel, v níž řídil prodej, marketing, roaming a péči o zákazníky. Dříve zastával různé vedoucí funkce v telekomunikačních společnostech v Evropě, na Blízkém východě a ve Spojených Státech. Andrei vystudoval ekonomii a mezinárodní obchod na Dickinson College v Pensylvánii v USA a titul MBA získal na American Graduate School of International Management (Thunderbird).


Simon_Buckhardt_726.jpgPozici výkonného ředitele pro marketing rezidenčního segmentu zaujme Simon Burckhardt, který ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic působil jako výkonný ředitel pro prodej rezidenčnímu segmentu. Simon Burckhardt začal svoji kariéru v České republice v lednu 2005 jako výkonný ředitel pro marketing v bývalém Českém Telecomu. Po integraci Českého Telecomu a Eurotelu v červenci 2006, zastával pozici výkonného ředitele pro prodej rezidentčnímu segmentu. Simon vystudoval obchod na Oxfordské univerzitě a pracoval více než 12 let v oblasti marketingu a tvorby strategií v telekomunikačním a IT sektoru. Cenné pracovní zkušenosti získal mj. v British Telecomu. Ve své nové pozici bude zodpovědný za veškeré marketingové aktivity firmy ve spotřebitelském segmentu.

Simon_Buckhardt_726.jpgNovým výkonným ředitelem pro prodej rezidenčnímu segmentu se stává Dean Sykes, který do společnosti Telefónica O2 Czech Republic přišel v loňském roce z britské O2, kde vedl franšízovou síť prodejen. V České republice pomáhal rozvinout síť integrovaných značkových prodejen a franšíz. Dean Sykes přišel do společnosti Telefónica O2 Czech Republic v loňském roce z britské O2, kde po tři roky vedl sí značkových a franšízových prodejen. Dean Sykes vystudoval ekonomii na Salford University a poté sbíral zkušenosti v oblasti marketingu i prodeje, v různých odvětvích, jako např. v oblasti prodeje, pivovarnictví apod.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?