facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 8. 10. 2019

TechSim jmenoval novou obchodní ředitelku

TechSim Engineering, dodavatel řešení z oblasti virtuálního prototypování, jmenoval do pozice obchodního ředitele Ing. Šárku Trubelovou. Ing. Trubelová úspěšně dokončila řadu projektů pro přední české a zahraniční společnosti v oblasti výpočetních simulací. Vystudovala strojírenskou fakultu na ČVUT v Praze, kde získala inženýrský titul. Hovoří anglicky, francouzsky a německy.



V době digitální transformace průmyslu se očekává prudký rozvoj metod virtuálního prototypování a jejich zavádění formou digitálního dvojčete do procesu vývoje, výroby a provozu výrobků. Společnost TechSim Engineering jako Solution Partner Siemens chce zvýšit prodejní podíl na trhu PLM produktů a rozšířit svoje obchodní a servisní aktivity v této oblasti.

„Průmysl se mění … začněte včas“ – nové motto společnosti podle Šárky Trubelové plně vystihuje její obchodní strategii. „Chceme průmyslovým firmám všech velikostí pomáhat v zavádění prediktivního engineeringu při vývoji nových produktů, aby mohly maximálně využít všech výhod technologiií v rámci Industry 4.0.“


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.