Aktuality -> Hardware - 18. 7. 2017

Technologie Forensic WDR umožňuje lépe využít schopnosti nových kamer Axis

AxisSpolečnost Axis vybavila několik nových modelů svých síťových kamer novou technologií širokého dynamického rozsahu Forensic WDR, která rozšiřuje jejich schopnost zachytit detaily v náročných světelných podmínkách. Nová technologie umožňuje operátorům zajišťujícím dohled, aby viděli detaily současně v tmavých i světlých oblastech záběru, a to na úrovni potřebné pro soudní dokazování – odtud označení forensic.



WDR (Wide Dynamic Range) je termín běžně používaný pro schopnost vyrovnat rozdíly mezi velmi tmavými a přesvětlenými oblastmi záběru. V oblasti televizorů a multimédií se spíše označuje jako HDR (High Dynamic Range, čili vysoký dynamický rozsah). V oblasti videodohledu se používá označení WDR a cílem technologie je zachytit forenzně použitelné detaily pokud možno za jakýchkoli podmínek. Složité je to především u kamer s ultra vysokým rozlišením nebo u míst, kde je hodně pohybu. Forensic WDR by obě uvedené problematické oblasti mělo uspokojivě řešit.

Axis WDR

„Technologie Forensic WDR umožňuje dokonce i kamerám s rozlišením mnoha megapixelů ostře zachytit detaily u scén s náročnými světelnými podmínkami,“ tvrdí Petra Bennermark, globální produktová manažerka společnosti Axis Communications.

Axis WDR

Novou technologií Forensic WDR je vybaveno několik kamer Axis z produktových řad AXIS P32 a AXIS Q35, konkrétně modely P3227-LV, P3227-LVE, P3228-LV, P3228-LVE, Q3517-LV a Q3517-LVE.


 
  

- PR -

Repasované notebooky: Kupte chytře a šetřete při tom přírodu

Potřebujete nový notebook, ale nechce se vám utrácet zbytečně? Repasované notebooky nabízejí výkon prémiových značek za zlomek původní ceny. Navíc jsou ekologickou volbou a všechny prošly důkladnou kontrolou. Zjistěte, proč se vyplatí vsadit právě na repasy.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.