TECHNODAT odprodal jednu z dceřinných společností skupině investorů

Logo TD-IS s.r.o.TECHNODAT se rozhodl již ve druhé polovině roku 2005 odprodat svůj majoritní podíl v dceřinné společnosti Technodat, informační systémy, s.r.o.. Tento záměr byl dokončen na počátku roku 2006 odprodejem podílu skupině investorů sdružených ve firmě IT Invest. Součástí transakce jsou i smluvní ujednání obou stran o vzájemné spolupráci, zejména u stávajících zákazníků.

 Dceřinná společnost Technodat, informační systémy, s.r.o. se v rámci skupiny TECHNODAT zaměřovala především na implementace vlastního software EasyArchiv (PLM/DMS), EasyTechnology (ERP) podporu high-end PLM systému agile a na archivace a zálohování založené na software TIVOLI.

Důvodem pro odprodej dceřiné společnosti byla především její snaha o další, ještě výraznější rozvoj vývojových a prodejních aktivit EasyArchiv/EasyTechnology s podporou investic ze strany vstupujícího investora a snaha o ještě výraznější podíl software agile na českém a slovenském trhu. Samostatně působící společnost, která se ke dni 1. července 2006 úplně oddělí od skupiny TECHNODAT, změní svoje jméno na TD-IS s.r.o., hlavní sídlo společnosti přesune do Plzně a částečně změní i svůj management. Firma má ambici sehrát roli významného integrátora IT technologií přesahující tradiční rámec České republiky a světa PLM aktivit.

Skupina TECHNODAT se pak bude plně koncentrovat na PLM řešení založené na software IBM/Dassault Systemes (CATIA, SmarTeam, ENOVIA).


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.