Aktuality -> IT společnost - 3. 8. 2009

Tech Data jmenovala MarCom Managera

Společnost Tech Data Distribution oznámila změnu na pozici MarCom Managera firmy. Dosavadní MarCom Managerku Evu Cílkovou, která odchází na mateřskou dovolenou, s platností od 1. srpna 2009 nahradil Martin Koubík (40). Martin Koubík přebírá kompletní agendu související s marketingovou komunikací společnosti Tech Data Distribution. V Tech Data Distribution působí od října roku 2005, do této chvíle jako manažer pro spotřební elektroniku, kterou úspěšně začlenil do portfolia Tech Data, tvořeného zejména IT produkty. Martin má zkušenosti s marketingem z několika dalších působišť. Pracoval jako obchodní a marketingový ředitel ve společnosti Grundig, za marketing byl odpovědný také jako manažer pro střední a východní Evropu ve společnosti Premiere Hotel Entertainment. Martin Koubík vystudoval Elektrotechnickou fakultu Českého vysokého učení technického. Hovoří anglicky, německy a rusky.



 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.