Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 11. 2009

T-Mobile vylepšuje záznamové služby

Novinka upozorní na opětovnou dostupnost volaného zákazníka

Společnost T-Mobile vylepšuje své záznamové služby. Od 2. prosince si už volající nemusí lámat hlavu s tím, zda se mu podaří spojit s adresátem hovoru, který je dočasně nedostupný. Operátor mu totiž zcela zdarma zašle informační SMS poté, kdy je mobilní telefon volaného znovu dosažitelný. Tato novinka je dostupná v případě, pokud jsou oba účastníci hovoru T-Mobile zákazníky. Esemeska je doručena z čísla autora hovoru a přijde i v případě, kdy volající „spadl“ do schránky nebo MMS kurýra. Textová zpráva je zaslána vždy s malým časovým odstupem poté, co je mobil znovu evidovaný v síti T-Mobile. Tím se snižuje pravděpodobnost, že bude volaný opět nedostupný, například při cestách metrem.

Tato novinka je zdarma jak pro volajícího, tak pro adresáta telefonátu. K dispozici ji mají všichni uživatelé záznamových služeb: Registr zmeškaných hovorů, MMS hlasového kurýra a Hlasové schránky. V případě, že je nepoužívají, informační textovky jim doručovány nebudou. Záznamové služby lze jednoduše aktivovat na internetu prostřednictvím Můj T-Mobile nebo zavoláním do Zákaznického centra T-Mobile (telefonní číslo 4603).

 

Pokud zákazník nechce, aby volající dostával informaci o jeho znovupřihlášení, je možné tzv. „informování o dostupnosti“ odhlásit přes Můj T-Mobile či prostřednictvím zákaznického centra.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.