facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 11. 2009

T-Mobile vylepšuje záznamové služby

Novinka upozorní na opětovnou dostupnost volaného zákazníka

Společnost T-Mobile vylepšuje své záznamové služby. Od 2. prosince si už volající nemusí lámat hlavu s tím, zda se mu podaří spojit s adresátem hovoru, který je dočasně nedostupný. Operátor mu totiž zcela zdarma zašle informační SMS poté, kdy je mobilní telefon volaného znovu dosažitelný. Tato novinka je dostupná v případě, pokud jsou oba účastníci hovoru T-Mobile zákazníky. Esemeska je doručena z čísla autora hovoru a přijde i v případě, kdy volající „spadl“ do schránky nebo MMS kurýra. Textová zpráva je zaslána vždy s malým časovým odstupem poté, co je mobil znovu evidovaný v síti T-Mobile. Tím se snižuje pravděpodobnost, že bude volaný opět nedostupný, například při cestách metrem.

Tato novinka je zdarma jak pro volajícího, tak pro adresáta telefonátu. K dispozici ji mají všichni uživatelé záznamových služeb: Registr zmeškaných hovorů, MMS hlasového kurýra a Hlasové schránky. V případě, že je nepoužívají, informační textovky jim doručovány nebudou. Záznamové služby lze jednoduše aktivovat na internetu prostřednictvím Můj T-Mobile nebo zavoláním do Zákaznického centra T-Mobile (telefonní číslo 4603).

 

Pokud zákazník nechce, aby volající dostával informaci o jeho znovupřihlášení, je možné tzv. „informování o dostupnosti“ odhlásit přes Můj T-Mobile či prostřednictvím zákaznického centra.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.