facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 11. 2009

T-Mobile vylepšuje záznamové služby

Novinka upozorní na opětovnou dostupnost volaného zákazníka

Společnost T-Mobile vylepšuje své záznamové služby. Od 2. prosince si už volající nemusí lámat hlavu s tím, zda se mu podaří spojit s adresátem hovoru, který je dočasně nedostupný. Operátor mu totiž zcela zdarma zašle informační SMS poté, kdy je mobilní telefon volaného znovu dosažitelný. Tato novinka je dostupná v případě, pokud jsou oba účastníci hovoru T-Mobile zákazníky. Esemeska je doručena z čísla autora hovoru a přijde i v případě, kdy volající „spadl“ do schránky nebo MMS kurýra. Textová zpráva je zaslána vždy s malým časovým odstupem poté, co je mobil znovu evidovaný v síti T-Mobile. Tím se snižuje pravděpodobnost, že bude volaný opět nedostupný, například při cestách metrem.

Tato novinka je zdarma jak pro volajícího, tak pro adresáta telefonátu. K dispozici ji mají všichni uživatelé záznamových služeb: Registr zmeškaných hovorů, MMS hlasového kurýra a Hlasové schránky. V případě, že je nepoužívají, informační textovky jim doručovány nebudou. Záznamové služby lze jednoduše aktivovat na internetu prostřednictvím Můj T-Mobile nebo zavoláním do Zákaznického centra T-Mobile (telefonní číslo 4603).

 

Pokud zákazník nechce, aby volající dostával informaci o jeho znovupřihlášení, je možné tzv. „informování o dostupnosti“ odhlásit přes Můj T-Mobile či prostřednictvím zákaznického centra.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.