facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 24. 10. 2006

T-Mobile testuje DVB-H systém od Siemensu

DVBHmotorola643.jpgT-Mobile Czech Republic využívá řešení MDS (Media Delivery Solution) od společnosti Siemens pro pilotní provoz DVB-H systému, který proběhne v Praze v říjnu 2006. V tomto pilotním projektu nabídne T-Mobile svým zákazníkům deset různých TV programů, z toho 3 kódované a 7 nekódovaných. Pilotní systém DVB-H obsahuje vysílací funkce ESG (Electronics Service Guide) a CAS (Conditional Access System). V průběhu pilotního provozu bude T-Mobile používat především mobilní DVB-H telefon od společnosti Motorola, který ESG a CAS podporuje, a dále bude demonstrována interoperabilita platformy s přístroji DVB-H od společnosti Samsung.

Siemens poskytl své komponenty pro zakódování obsahu s plnou integrací se systémem podmíněného přístupu na bázi SIM společnosti Nagravision a s DVB-H telefonem Motorola. Jako součást pilotního řešení DVB-H nabízí Siemens servisní platformu obsahující komponenty v souladu s DVB-IPDC standarty, jako jsou například kódovací zařízení (encodery), zakódovací zařízení ISMAcryp (ISMAcryp scrambler) a ESG server. Řešení Siemens Media Delivery Solution (MDS) nabízí konvergentní mobilní TV pro sítě UMTS, DVB-H a MBMS.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.