facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 5. 2007

T-Mobile potvrzuje svou pozici

Zaměření T-Mobile na segment tarifních zákazníků se odrazilo ve výsledcích společnosti za první čtvrtletí 2007. Z celkového počtu 5,109 milionu zákazníků představují plných 37,4 % (1,9 milionu) tarifní zákazníci. V prvních třech měsících se pro služby T-Mobile rozhodlo celkem 60 000 nových zákazníků. Celkové tržby dosáhly 7,4 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 8,1 procenta.

Ukazatel EBITDA (zisk před zdaněním, úroky, odpisy a amortizací) se meziročně zvýšil o 16,1 %, hodnota EBITDA marže stoupla na 48,3 %. Čistý zisk se přiblížil objemu téměř 1,8 miliardy korun (nárůst o 48,3 %), ukazatel ARPU (průměrný zisk na zákazníka) činí 469 korun. Celkový počet zákazníků meziročně vzrostl o 9,9 %, segment smluvních pak téměř o 41 % na 1,9 milionu. Tento údaj představuje více než 37,5 % z celkové zákaznické základny. Mezi firemními klienty, které se T-Mobile podařilo získat v prvních třech měsících letošního roku, byly například Zetor Tractors, Dalkia Ostrava, Státní zemědělský a intervenční fond či Agency of Security FENIX.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?