Aktuality -> IT Business - 10. 5. 2007

T-Mobile potvrzuje svou pozici

Zaměření T-Mobile na segment tarifních zákazníků se odrazilo ve výsledcích společnosti za první čtvrtletí 2007. Z celkového počtu 5,109 milionu zákazníků představují plných 37,4 % (1,9 milionu) tarifní zákazníci. V prvních třech měsících se pro služby T-Mobile rozhodlo celkem 60 000 nových zákazníků. Celkové tržby dosáhly 7,4 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o 8,1 procenta.

Ukazatel EBITDA (zisk před zdaněním, úroky, odpisy a amortizací) se meziročně zvýšil o 16,1 %, hodnota EBITDA marže stoupla na 48,3 %. Čistý zisk se přiblížil objemu téměř 1,8 miliardy korun (nárůst o 48,3 %), ukazatel ARPU (průměrný zisk na zákazníka) činí 469 korun. Celkový počet zákazníků meziročně vzrostl o 9,9 %, segment smluvních pak téměř o 41 % na 1,9 milionu. Tento údaj představuje více než 37,5 % z celkové zákaznické základny. Mezi firemními klienty, které se T-Mobile podařilo získat v prvních třech měsících letošního roku, byly například Zetor Tractors, Dalkia Ostrava, Státní zemědělský a intervenční fond či Agency of Security FENIX.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.