facebook LinkedIN LinkedIN - follow

T-Mobile od 30. dubna zcela změní princip účtování roamingu

T-MobileOd 30. dubna letošního roku začne v síti T-Mobile platit nový princip účtování roamingových služeb v zemích EU označený jako EU Roaming. V rámci něj se volání, posílání SMS a využívání mobilních dat v zemích EU začne účtovat stejně jako v České republice, ale s příplatkem za každou spotřebovanou jednotku.



Zákazníci T-Mobile tedy budou v zemích EU účtováni stejně jako při spotřebě služeb v České republice, tj. základní cenou v tarifu, navíc se jim ale připočte příplatek za každou odchozí i příchozí minutu, odeslanou SMS a spotřebovaný MB (stažený i odeslaný). Výše příplatků k jednotlivým službám je uvedena v tabulce. Podle propočtů T-Mobile by měl nový ceník EU Roaming přinést většině uživatelů zlevnění služeb.

   Odchozí min Příchozí min Odeslaná SMS Spotřebovaný MB
Příplatek (včetně DPH)  1,65 Kč 0,37 Kč 0,65 Kč 1,65 Kč

Příklady:

Zákazník s tarifem „S námi v sítích+“ bude platit podle nového ceníku za minutu volání v EU prvních 120 minut 1,65 Kč/min, poté 5,15 Kč/min (3,50 + 1,65).

Zákazník s tarifem „S námi síť nesíť“ s neomezeným voláním na všechna čísla v ČR bude odchozí minuta stát vždy 1,65 Kč.

Co se týče dat, u tarifů, které je zahrnují, se bude platit jen cena příplatku, a to až do vyčerpání datového limitu. Následně si zákazník bude moci dokoupit data stejně jako doma a za každý spotřebovaný MB bude platit cenu příplatku. Zákazníci si také mohou zakoupit roamingový datový balíček Internet v zahraničí, se kterým již neplatí nic za prosurfovaný MB.

Firemním klientům s individuální smlouvou nastaví T-Mobile nové účtování EU Roamingu na vyžádání.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.