facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 11. 3. 2016

Synology uvádí DiskStation DS216j

Společnost Synology uvádí na trh NAS server DS216j. Tento 2šachtový NAS server je vhodným řešením pro domácí uživatele, kteří potřebují spolehlivý a výkonný domácí NAS server s nízkou spotřebou energie. Server je poháněný procesorem DS216j, který byl vylepšen čipem plovoucí desetinné čárky (FPU), který uživatelé nejvíce ocení při tvorbě miniatur. Zároveň je schopen dosáhnout přenosových rychlostí až 112,75 MB/s a 97,6 MB/s. Navíc byl DS216j navržen s ohledem na co nejvíce úsporný provoz a i při plném vytížení tak spotřebovává 14,85 W; při hibernaci je pak spotřeba 6,95 W.



DS216j běží na DSM (DiskStation Manager), intuitivním operačním systému, který poskytuje širokou paletu aplikací pro lepší produktivitu práce. S DSM lze snadno synchronizovat soubory mezi různými zařízeními a cloudovými službami, přehrávat multimédia na DLNA televizorech či přes AirPlay a Chromecast zařízení, ale také vytvořit domácí monitorovací systém.

Synology DiskStation DS216 je nyní dostupný celosvětově za doporučenou koncovou cenu 145 € bez DPH.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.