Aktuality -> IT Business - 13. 8. 2007

Symantec zvýšil výnosy i zisk

symantec_vysledky_733.jpgSpolečnost Symantec oznámila výsledky za první kvartál fiskálního roku 2008, který skončil 29. června 2007. Výnos za kvartál podle standardu GAAP činil 1,40 mld. USD a non-GAAP výnos činil 1,42 mld. USD. Non-GAAP výnos vzrostl oproti srovnatelnému období loňského roku o 10 %. Výnosy příštích období podle GAAP činily na konci červnového kvartálu 2007 2,66 mld. USD, přičemž na konci červnového kvartálu 2006 to bylo 2,31 mld. USD. Non-GAAP výnosy příštích období dosáhly na konci kvartálu 2,71 mld. USD a ve srovnání s 2,34 mld. USD na konci červnového kvartálu roku 2006 vzrostly o 16 %. Společnost Symantec nadále těží z rostoucího objemu předvídatelných výnosů, které vyplývají z rozvahy na základě jejího modelu výnosů příštích období.

Spotřebitelský segment představoval v tomto kvartálu 30 % celkového non-GAAP výnosu společnosti Symantec a meziročně vzrostl o 11 %. Sektor správy bezpečnosti dat představoval 30 % celkového výnosu a meziročně vzrostl o 4 %. Sektor správy datových center představoval 28 % celkového výnosu a meziročně vzrostl o 5 %. Služby představovaly 6 % celkového výnosu a meziročně vzrostly o 13 %. Segment Altiris zahrnuje výnosy z převzetí společnosti Altiris a řešení Ghost, pcAnywhere a LiveState Delivery společnosti Symantec a představoval 6 % celkového výnosu.
Výnosy ze zahraničí představovaly v červnovém kvartálu 2007 51 % celkových non-GAAP výnosů a meziročně vzrostly o 12 %. Oblast Evropy, Středního východu a Afriky představovala v kvartálu 33 % celkového výnosu a zaznamenala 15% meziroční růst. Výnos za kvartál v asijsko-tichomořské oblasti a Japonsku představoval 13 % celkových výnosů a meziročně vzrostl o 8 %. Oblast Ameriky, zahrnující Spojené státy, Latinskou Ameriku a Kanadu, představovaly 54 % celkového výnosu a dosáhly 8% meziročního růstu.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?