Aktuality -> IT Business - 13. 8. 2007

Symantec zvýšil výnosy i zisk

symantec_vysledky_733.jpgSpolečnost Symantec oznámila výsledky za první kvartál fiskálního roku 2008, který skončil 29. června 2007. Výnos za kvartál podle standardu GAAP činil 1,40 mld. USD a non-GAAP výnos činil 1,42 mld. USD. Non-GAAP výnos vzrostl oproti srovnatelnému období loňského roku o 10 %. Výnosy příštích období podle GAAP činily na konci červnového kvartálu 2007 2,66 mld. USD, přičemž na konci červnového kvartálu 2006 to bylo 2,31 mld. USD. Non-GAAP výnosy příštích období dosáhly na konci kvartálu 2,71 mld. USD a ve srovnání s 2,34 mld. USD na konci červnového kvartálu roku 2006 vzrostly o 16 %. Společnost Symantec nadále těží z rostoucího objemu předvídatelných výnosů, které vyplývají z rozvahy na základě jejího modelu výnosů příštích období.

Spotřebitelský segment představoval v tomto kvartálu 30 % celkového non-GAAP výnosu společnosti Symantec a meziročně vzrostl o 11 %. Sektor správy bezpečnosti dat představoval 30 % celkového výnosu a meziročně vzrostl o 4 %. Sektor správy datových center představoval 28 % celkového výnosu a meziročně vzrostl o 5 %. Služby představovaly 6 % celkového výnosu a meziročně vzrostly o 13 %. Segment Altiris zahrnuje výnosy z převzetí společnosti Altiris a řešení Ghost, pcAnywhere a LiveState Delivery společnosti Symantec a představoval 6 % celkového výnosu.
Výnosy ze zahraničí představovaly v červnovém kvartálu 2007 51 % celkových non-GAAP výnosů a meziročně vzrostly o 12 %. Oblast Evropy, Středního východu a Afriky představovala v kvartálu 33 % celkového výnosu a zaznamenala 15% meziroční růst. Výnos za kvartál v asijsko-tichomořské oblasti a Japonsku představoval 13 % celkových výnosů a meziročně vzrostl o 8 %. Oblast Ameriky, zahrnující Spojené státy, Latinskou Ameriku a Kanadu, představovaly 54 % celkového výnosu a dosáhly 8% meziročního růstu.

 
  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.

  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.