- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 16. 6. 2005
Symantec řeší prevenci narušení pro stolní počítače a servery
Společnost Symantec ohlásila komplexní řešení prevence narušení Symantec Critical System Protection 4.5 pro stolní počítače a servery na platformách Windows, UNIX a Linux. Řešení chrání před novými útoky, udržuje soulad systémů se zásadami a proaktivně chrání aplikace a operační systém na klientech a serverech prostřednictvím prosazování zásad zabezpečení založených na chování.
Je-li nasazeno spolu s aplikací Symantec Client Security nebo Symantec AntiVirus Corporate Edition, chrání řešení Symantec Critical System Protection aplikace a operační systémy bez potřeby aktualizací. Prostřednictvím centralizované konzoly může spravovat jak klienty, tak servery. Pomocí konzoly pro správu lze konfigurovat zásady zabezpečení, jejichž prostřednictvím je možno implementovat prostředky pro auditování souladu se zásadami. Konzolu pro správu je navíc možno nakonfigurovat tak, aby odesílala automatické výstrahy zajišťující rychlou reakci na incidenty s vysokou prioritou.


Je-li nasazeno spolu s aplikací Symantec Client Security nebo Symantec AntiVirus Corporate Edition, chrání řešení Symantec Critical System Protection aplikace a operační systémy bez potřeby aktualizací. Prostřednictvím centralizované konzoly může spravovat jak klienty, tak servery. Pomocí konzoly pro správu lze konfigurovat zásady zabezpečení, jejichž prostřednictvím je možno implementovat prostředky pro auditování souladu se zásadami. Konzolu pro správu je navíc možno nakonfigurovat tak, aby odesílala automatické výstrahy zajišťující rychlou reakci na incidenty s vysokou prioritou.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |