facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 31. 1. 2007

Sybase oznámila hospodářské výsledky

sybase_busines_705.jpgSpolečnost Sybase oznámila hospodářské výsledky za r. 2006, které překonaly očekávání managementu. Vyšší byly jak tržby, tak také výnosy na akcii. Sybase rovněž dosáhla rekordního ročního provozního cash flow. Příjmy Sybase Software, která Sybase zastupuje v České republice, vzrostly v roce 2006 o 28 %. V prosinci 2006 Sybase uvedla na trh platformu Information Anywhere Suite, a stala se tak největším celosvětovým dodavatelem mobilního software a služeb pro podniky.

Meziročně vzrostly tržby Sybase Inc. o 15 % na 256,5 milionů USD oproti 223,0 milionů USD ve čtvrtém čtvrtletí 2005. Celkové tržby za prodej licencí se zvýšily o 10 % na 100,4 milionů USD a tržby za služby vzrostly o 5 % na 137,8 milionů USD. Tržby za přenos textových zpráv spojené s akvizicí společnosti Mobile 365, činily 18,2 milionů USD, a to v období od 8. listopadu 2006 do 31. prosince 2006. Za celý rok 2006 vzrostly celkové tržby o 7 % na 876,2 milionů USD. Tržby za licence vzrostly o 12 % na 326,8 milionů USD. Předběžný provozní příjem vzrostl o 17 % na 174,6 milionů USD, což představuje nárůst provozního zisku o 20 %. Předběžný čistý výnos vzrostl o 19 % na 140,3 milionů USD, resp. EPS na 1,52 USD.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.