Aktuality -> IT Business - 31. 1. 2007

Sybase oznámila hospodářské výsledky

sybase_busines_705.jpgSpolečnost Sybase oznámila hospodářské výsledky za r. 2006, které překonaly očekávání managementu. Vyšší byly jak tržby, tak také výnosy na akcii. Sybase rovněž dosáhla rekordního ročního provozního cash flow. Příjmy Sybase Software, která Sybase zastupuje v České republice, vzrostly v roce 2006 o 28 %. V prosinci 2006 Sybase uvedla na trh platformu Information Anywhere Suite, a stala se tak největším celosvětovým dodavatelem mobilního software a služeb pro podniky.

Meziročně vzrostly tržby Sybase Inc. o 15 % na 256,5 milionů USD oproti 223,0 milionů USD ve čtvrtém čtvrtletí 2005. Celkové tržby za prodej licencí se zvýšily o 10 % na 100,4 milionů USD a tržby za služby vzrostly o 5 % na 137,8 milionů USD. Tržby za přenos textových zpráv spojené s akvizicí společnosti Mobile 365, činily 18,2 milionů USD, a to v období od 8. listopadu 2006 do 31. prosince 2006. Za celý rok 2006 vzrostly celkové tržby o 7 % na 876,2 milionů USD. Tržby za licence vzrostly o 12 % na 326,8 milionů USD. Předběžný provozní příjem vzrostl o 17 % na 174,6 milionů USD, což představuje nárůst provozního zisku o 20 %. Předběžný čistý výnos vzrostl o 19 % na 140,3 milionů USD, resp. EPS na 1,52 USD.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.