facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 13. 6. 2006

Sunnysoft zve na desátý ročník raftového víkendu

sunnysoftcup624.jpgSpolečnost Sunnysoft zaujala místo hlavního sponzora jedné z největších raftingových akcí v České republice - 10. ročníku Českého poháru v raftingu 2006, resp. Sunnysoft Cupu 2006, který se uskuteční o víkendu 24. a 25. června 2006. Závod se stejně jako každý rok bude konat na vodním kanále Trnávka u krásné vesnice Želiv nedaleko Humpolce (asi 10 km), který patří mezi nejobtížnější umělé tratě na světě. Na trati dlouhé 700 metrů absolvují zúčastněné posádky závod ve dvou kategoriích – slalom a sprint. Chybět nebude ani závod sponzorů a významných osobností ze světa raftingu O pohár města Humpolce.

Sobotní večer se ponese v duchu zábavy. Již v podvečer se uskuteční tradiční běh kanálem, následně se budete moci osvěžit pivem, které bude v rámci sponzorské akce zcela zdarma. V příjemném nočním chladu pod pivním stanem se budou promítat filmy z Ecuadoru 2005 a z Ruska 2006. Chybět samozřejmě nebude ani hudba a tanec. U příležitosti desátého výročí závodu na Trnávce však na účastníky čekají ještě jiná překvapení. Další informace o závodu, včetně pokynů pro zájemce a časového harmonogramu, získáte zde.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.