Aktuality -> IT Business - 15. 1. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

SUDOP koupil většinový podíl v X Consulting Co.

SUDOP, který buduje jednu z největších IT skupin v ČR pod názvem SUDOP CIT, oznámil další rozšíření svých aktivit, když koupil většinový podíl v české IT konzultační firmě X Consulting zaměřující se na IT bezpečnost a komunikační infrastrukturu.



„SUDOP CIT kupuje IT firmy nejen z pohledu čísel a hospodářských výsledků. Tvoříme silnou skupinu, která si navzájem pomáhá a lidsky si sedí. S majiteli X Consulting jsme si ihned padli do oka, a tak mám velkou radost, že je můžeme přivítat do našich řad. Expertiza X Consulting v oblasti IT bezpečnosti a komunikační infrastruktuře je na vysoké úrovni a já se už teď těším na všechny společné projekty, které máme před sebou,“ uvádí Jiří Živnůstka, předseda představenstva SUDOP CIT.

X Consulting od svého vzniku v roce 2018 poskytuje IT konzultační služby, realizaci komplexních ICT projektů a služby zákaznické podpory. Projekty realizuje v soukromém, ale i veřejném sektoru. V roce 2023 dosáhl obratu více než 300 mil Kč s týmem 30 lidí.

„Partnerství se skupinou SUDOP CIT je pro nás logickým milníkem v rozvoji společnosti, který podpoří naši stabilitu a růst. Věříme, že do celé skupiny přinášíme know-how a zkušenosti, které zúročíme při společných projektech,“ uvedl Vít Slunečko, ředitel společnosti X Consulting.

SUDOP CIT je skupina založená majiteli projektové a inženýrské společnosti SUDOP se záměrem rozšířit záběr podnikání i mimo původní inženýrskou činnost, a to primárně skrze akvizice úspěšných středoevropských IT firem. V posledních letech se ovšem skupině SUDOP CIT daří růst akvizičně i organicky o desítky procent ročně při obratu více než 3 miliardy Kč.


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.