facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 13. 6. 2005

STROM telecom zlatým sponzorem Arabcomu 2005

Společnost STROM telecom se letos v roli zlatého sponzora poprvé zúčastní mezinárodního fóra a veletrhu telekomunikací Arabcom 2005. V tomto roce proběhne Arabcom v Tunisku v jeho hlavním městě Tunis ve dnech 29. a 30. června 2005. Fóra a veletrhu se zúčastní zástupci z více než 70 zemí, aby předvedli nejnovější technologie z oblasti informačních a komunikačních technologií. Součástí 8. ročníku tohoto veletrhu je i konference a jedním z jejích hlavních témat jsou řešení pro sítě příští generace (NGN).

STROM telecom prezentoval vlastní řešení pro sítě příští generace již letos v březnu na CeBITu. Toto řešení, nazvané AGNES (Advanced-Generation Network Solutions), umožní sjednotit přenos hlasu a dat do jediné sítě. Patrik Manina, marketingový manažer společnosti STROM telecom, vystoupí na konferenci u příležitosti Arabcomu s odbornou přednáškou na téma konvergentního billingu. STROM telecom nabízí vlastní řešení tzv. konvergentního billingu, který umožňuje sjednotit účtování různých druhů služeb (hlasu, dat, internetu, multimédií z různých sítích) pod jednu technologickou platformu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.