facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 6. 2006

Strategické akvizice společnosti Mercury

Mercury_Service_Desk_625.jpgSpolečnost Mercury Interactive Corporation oznámila akvizici technologií a prostředků výzkumu a vývoje v oblasti service desku a ITIL od společností Vertical Solutions a Tefensoft za celkovou částku 18,5 miliónu dolarů v hotovosti. V důsledku transakce nyní společnost Mercury vlastní produkt VSI PowerHelp IT a související technologie. Zároveň koupila personál výzkumu, vývoje a podpory a také zařízení v průmyslovém parku Tefen v severním Izraeli. Společnost Mercury uskutečnila tyto akvizice v rámci své strategie BTO pro správu služeb IT (ITSM).

Produkty získané akvizicí představují vyspělou sadu technologií založených na metodice ITIL, jež umožňují společnostem řídit pracoviště podpory v souladu s podnikovými potřebami a s nízkými náklady. Tyto technologie poskytují vyspělé funkce ITIL pro správu případů, řešení problémů, správu konfigurací, správu změn a verzí spolu s robustní funkčností pro správu aktiv a inventáře. Mercury tuto technologii poskytuje jako součást produktu Mercury Service Desk, který je součástí řešení Mercury BTO Enterprise a také Mercury Application Change Lifecycle. Mercury plánuje tuto technologii dále začlenit do své sady produktů ITSM v rámci řešení Mercury BTO Enterprise.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.