facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 17. 4. 2015

Nový kompaktní dokumentový skener od Canonu

Canon Europe představil nový výkonný stolní skener pro pracovní skupiny – imageFORMULA DR C240. Skener je i přes své kompaktní rozměry odolný a díky tichému provozu vhodný pro nasazení v různých prostředích, kde je často nutné naskenovat a zpracovat různé typy dokumentů včetně dokladů totožnosti. Skener imageFORMULA DR C240 se může pochlubit rychlostí skenování až 45 str./min. nebo 90 obr./min. a maximální denní zátěží až 4 000 skenů. Díky automatickému podavači dokumentů na 60 listů mohou uživatelé v rámci jedné úlohy naskenovat i rozsáhlejší materiály.



Skener zvládá skenovat nejrůznější typy dokumentů včetně velmi tenkého papíru (od hodnoty gramáže 27 g/m2) i pasů s tloušťkou až 4 mm. Canon imageFORMULA DR-C240 tak eliminuje potřebu využívat specializovaný plochý skener.

 

Standardní součástí dodávky imageFORMULA DR-C240 je intuitivní skenovací software Canon CaptureOnTouch 3, který zjednodušuje skenování dokumentů do různých formátů a umožňuje vybírat z více destinací pro uložení výsledných souborů. Uživatelé tak mohou své skeny ukládat i do cloudových služeb, jako je Sharepoint, DropBox, Evernote, OneDrive, GoogleDrive nebo Sugar Sync.

 

Software Canon CapturePerfect navíc zpřístupňuje pokročilé funkce pro efektivní skenování včetně automatické dávkové separace a zónového optického rozpoznávání znaků. Software zahrnuje i ovladač Kofax VRS pro automatické vylepšování obrazové kvality a aplikaci eCopy PDF Pro, která nabízí nástroje pro vytváření, editaci a konverzi PDF dokumentů.

 

Nový skener imageFORMULA DR-C240 bude v prodeji na všech obchodních místech společnosti Canon a u vybraných evropských distributorů v průběhu května 2015.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.