Aktuality -> IT Business - 12. 5. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Startup LiveSale se stal součástí společnosti E LINKX

LiveSaleNa začátku roku se E LINKX majetkově propojila se společností LiveSale, což je velmi inovativní startup, který vyvinul unikátní obchodní platformu zaměřenou na on-line prodej a zákaznickou péči s využitím AI. Společnost E LINKX v této platformě vidí perspektivní řešení pro své zákazníky.



LiveSale je specialista na obchod, zvyšování konverze a interaktivní telemarketing. Nejedná se o běžný omnichannel nástroj, ale řešení, které reflektuje všechny potřeby firem, tedy nejen komunikaci, ale i organizaci práce, odměňování, analytiku a další.
Od samotného začátku LiveSale svou platformu staví na osobním kontaktu a takovému způsobu oslovení, který se co nejvíce blíží face to face schůzce. Důležitý je obsah, nad kterým se bude komunikovat, a tedy klíčová tzv. funkce co-browsing. Obsahem jsou pak rovnou webové stránky, e-shop nebo speciálně vytvořená landing page, kde produkt nebo službu perfektně vysvětlíte. Zásadní je mít možnost rovnou uzavřít obchod. V současné situaci kolem koronavirové krizi se tento přístup ukázal jako velmi důležitý.

„Společnosti, které realizují značnou část tržeb z kamenných poboček, utrpěly díky současné situaci s COVID-19 značnou ztrátu. Řadí se mezi ně elektro retail, nábytek, automotive, finanční služby, fashion, beauty a celá řada dalších segmentů. Prodejci a obchodníci zůstali bez využití a LiveSale jim nabízí možnost, jak je rychle vrátit do procesu.“ říká Jan Vlk, CEO LiveSale.

„Většina našich zákazníků využívá ke svému obchodu především e-shop. Podpora on-line prodeje je pro ně tedy klíčová. S LiveSale mohou přesvědčit ke koupi větší procento nakupujících, zvýšit spokojenost svých klientů a podpořit jejich návratnost. Velký potenciál technologie LiveSale vidím v našich logistických řešeních, kde dobrá komunikace příjemce a dopravce je klíčem ke špičkové službě.“ dodává Lumír Kunath, výkonný ředitel společnosti E LINKX, která je součástí skupiny eD group.


 
  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.

  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.