facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 16. 1. 2012

Sprinx Systems rozšířil manažerský tým

Společnost Sprinx Systems, český dodavatel obchodních a IT systémů pro střední a malé podniky, posiluje svůj manažerský tým v oblasti řízení vývoje systému pro péči o zákazníky (CRM) a v oblasti IT infrastruktury (SIG). Markéta Gsöllhoferová a Jiří Jinger upevní pozice Sprinx Systems nejenom na českém, ale také na americkém trhu, kde firma působí již od roku 2008. Markéta Gsöllhoferová (31) nastoupila do Sprinx Systems jako Product Manager SprinxCRM. Má na starosti produktový rozvoj SprinxCRM i jeho propagaci a komunikaci. V IT se pohybuje od začátku své kariéry, během níž získala praxi v oblasti produktového a brand managementu, marketingu a školení klientů. Do Sprinx Systems přichází ze společnosti MEDIA FACTORY Czech Republic, kde měla na starosti newbiz management a komunikaci s klienty. Před tím působila čtyři roky ve společnosti FORPSI na obdobné pozici jako ve Sprinx Systems.



Další posilou týmu Sprinx Systems je Jiří Jinger (29), který nastupuje jako Product Group Manager. Primárně má na starosti produkty a služby v oblasti hostingu, IT infrastruktury a bezpečnosti. Do Sprinx Systems přichází ze společnosti KEYSTONE Czech Republic. Před tím pracoval na pozici Indirect Sales Manager ve společnosti Českomoravské informační systémy a tři roky na pozici Customer Care Manager produktu Helios Orange ve společnosti Asseco Solutions. Má také zkušenosti ve vztazích se zákazníky již z minulosti, kdy působil na manažerských pozicích v oblasti retailových řetěžců.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.