facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 3. 8. 2005

Správu tiskových potřeb u Oskara zajišťuje Xerox

Společnost Xerox Czech Republic oznámila, že v dubnu tohoto roku byla podepsána mezi Oskar Mobilem a Xeroxem smlouva o kompletní správě tiskových potřeb formou outsourcingu - Oskar se jako pokroková společnost rozhodl využívat služby Xerox Office Services (XOS). Nová smlouva rozšiřuje původní pětiletý kontrakt z roku 2000 o další služby a zároveň nabývá celorepublikovou působnost. Společnost Xerox Czech Republic zvítězila se svou nabídkou komplexního řešení tiskových potřeb ve výběrovém řízení, které Oskar vypsal na podzim loňského roku.

Xerox, konkrétně divize Xerox Global Services (XGS), spravuje podatelnu a má na starosti všechna decentralizovaná tisková zařízení mobilního operátora Oskara, a to ve všech pobočkách, technických kancelářích i značkových prodejnách v rámci České republiky. Pět zaměstnanců Xeroxu se v tiskovém středisku, umístěném v sídle společnosti Oskar Mobil, stará o veškerou příchozí a odchozí korespondenci a zároveň zajišťuje profesionální výstupy prezentací, nabídek a jiných dokumentů – od kvalitního barevného tisku až po různé druhy vazeb a další dokončovací práce. Do Oskara bylo dodáno přibližně 80 nových tiskových zařízení značky Xerox. Komplexní služby poskytované Xeroxem zahrnují také odstraňování případných poruch a servis tiskových zařízení – a to jak pro vlastní stroje, tak pro zařízení konkurenčních značek. Celý systém je nastaven tak, aby tiskový provoz Oskara byl vždy maximálně funkční a efektivní.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?