facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 28. 3. 2012

SPŘ bude certifikovat také studenty

Společnost pro projektové řízení (SPŘ) zahajuje prostřednictvím svého Certifikačního orgánu proces Národní certifikace studentů, který posuzuje znalosti z oblasti projektového řízení. Studenti, kteří úspěšně projdou procesem národní certifikace, získají doklad potvrzující jejich schopnosti kvalitního vedení projektů. Národní certifikace tak posílí konkurenceschopnost studentů českých vysokých škol. Oficiálně bude představena na konferenci Projektový management 2012, která se koná 25. a 26. dubna 2012 ve Zlíně. Hlavním cílem projektu Národní certifikace studentů je vytvořit jednotný a uznávaný certifikát, který prokazuje znalosti studentů v oblasti projektového řízení. Získané znalosti i osvědčení studenti zúročí při své práci na studijních i pracovních projektech.



Uvedení certifikace předcházelo období teoretické i technické přípravy a pilotní projekt, kterého se v rámci akreditovaných předmětů na Univerzitě obrany a Mendelově univerzitě v Brně zúčastnilo na 300 studentů. Necelá stovka z nich pak byla certifikována a získala tak způsobilost samostatného a odborně zdatného vedení projektů.

 

Oficiální start certifikace studentů oznámí garant projektu a vedoucí Certifikačního orgánu SPŘ Ing. Jaromír Pitaš, Ph.D., v dubnu na konferenci Projektový management 2012.

 

Národní certifikát budou moci získat studenti vysokých škol, kteří absolvují speciální akreditované kurzy a složí zkoušky. Certifikát osvědčí jejich znalosti a praktické kompetence pro práci v projektových týmech, což může být důležitá informace pro jejich potenciální zaměstnavatele.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.