Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 10. 2006

Spolupráce Intel a Siemens na vývoji IP telefonie

Společnosti Intel a Siemens v polovině září oznámily zahájení technologického partnerství, které zahrnuje dohodu o spolupráci na vytvoření otevřených řešení pro jednotnou komunikaci na bázi technologie VoIP (Voice over Internet Protocol). Oba partneři se dohodli na společném financování a provádění výzkumu, který bude v první fázi zaměřen na zabezpečené bezdrátové sítě a otevřená řešení pro jednotnou komunikaci v reálném čase. V delším časovém horizontu se Intel a Siemens chtějí soustředit na vytváření komplexních vertikálních řešení , sloužících k optimalizaci firemních procesů v klíčových odvětvích trhu.

optimalizaci firemních procesů, která budou založena na architektuře firmy Intel včetně jejích dvoujádrových procesorů a rack serverů pro operátory a produktech HiPath 8000 a OpenScape společnosti Siemens. Cílem první etapy spolupráce je předvést provoz aplikací, jako je osobní portál, jednotná komunikace, video a hlasová konference či mobilní klienty, na platformě OpenScape. Intel a Siemens předpokládají, že budou schopni prezentovat výsledky vývoje a předvést první vlnu technologických řešení vybraným zákazníkům v laboratoři firmy Intel ve Spojených státech již do konce letošního roku.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.