Aktuality -> IT Business - 31. 8. 2007

Spolupráce Genesys a ZOOM International

genesys_zoom_735.jpgSpolečnost Genesys Telecommunications Laboratoriem zahájila spolupráci s tuzemskou společností ZOOM International, dodavatelem softwarových řešení pro záznam hovorů a hodnocení kvality služeb v kontaktních centrech. Firmy do systému Genesys, jenž slouží k řízení provozu kontaktních center, integrovaly aplikaci CallREC, která umožňuje zaznamenávání telefonních hovorů v prostředí IP telefonie a kontaktních center. Společnost ZOOM International byla zařazena do partnerského programu Genesys Application Development Partner, který slouží potřebám firem, jež spolupracují s Genesys na vývoji nových aplikací. ZOOM se rovněž podílí na programu Genesys InterWorks, který pomáhá partnerům s integrací doplňkových aplikací do produktů společnosti Genesys. Jde o první partnerství tohoto druhu, které v Česku společnost Genesys uzavřela.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.