Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 1. 2005

Společný produkt Genesys a Microsoftu

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories podepsala strategickou dohodu s firmou Microsoft. Spojením sil s divizí Microsoft Real-Time Collaboration Group hodlá Genesys vyvinout integrované řešení pro uživatele aplikace „Istanbul", komunikačního klienta nové generace společnosti Microsoft. Genesys uživatelům Istanbulu umožní zpřístupnit jejich kontaktní informace a provádět telefonní hovory prostřednictvím počítače. Produkt umožní uživatelům okamžitě zjistit, jestli jsou osoby, s kterými potřebují hovořit, dostupné prostřednictvím telefonu nebo přítomni on-line po internetu. Zároveň jim umožní kliknutím myši uskutečnit hovor a nebo naplánovat on-line konferenci přímo z jejich počítače se systémem společnosti Microsoft.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.