facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 2. 2016

Společnosti LLP CRM a Logic point oznámily fúzi

LLP CRM a Logic point, konzultační společnosti v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM), oznámily svůj záměr o fúzi, kdy LLP CRM koupí 80 % společnosti Logic point. LLP CRM, pobočka skupiny LLP Group, a Logic point jsou významné společnosti poskytující konzultační, implementační a vývojové služby pro řešení Microsoft Dynamics CRM v České republice. Společnost Logic point vznikla v roce 2009 a divize LLP CRM v roce 2007. Společný obrat po spojení společností přesáhne 3 miliony EUR a tým bude tvořit více než 45 specialistů. Obě firmy očekávají, že akvizice bude dokončena během příštích čtyř měsíců. Spolupráce na projektech však začíná již nyní.



“LLP CRM je jedna z nejrychleji rostoucích divizí skupiny LLP Group, která aktivně vyhledávala akviziční příležitosti k dalšímu růstu. Poptávka po konzultačních a softwarových službách v oblasti CRM neustále roste, a to převážně na platformě Microsoft Dynamics CRM, která je na trhu lídrem. Společnými silami budeme poskytovat našim zákazníkům širší škálu služeb a nabídneme ještě více odborných dovedností. LLP CRM je silným hráčem v oblasti telekomunikací a ve finančním sektoru, Logic point zase v automobilovém průmyslu. Zároveň obě společnosti mají rozsáhlé zkušenosti z celé řady dalších odvětví.,“ řekl Adam Bager, předseda LLP Group.

“Implementace Microsoft Dynamics CRM v co nejlepší kvalitě vyžaduje širokou škálu technických, vývojových a konzultačních dovedností i zkušeností v oblasti řízení projektů. Sloučením společností můžeme rozšířit rozsah nabízených produktů a služeb našim zákazníkům a zároveň poskytnout sektorové know-how obou firem. Firma Logic point od svého vzniku neustále rostla a díky spojení s LLP CRM bude v růstu i nadále pokračovat, ” řekl Michal Abraham, výkonný ředitel Logic point.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.