facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 27. 7. 2006

Společnost Trask zvýšila obrat o 23 %

Trask solutions vyčíslila své hospodářské výsledky za rok 2005. Výnosy společnosti překročily hranici 101 mil. Kč, přičemž nárůst oproti minulému roku činí 23 %. Tržby z prodeje služeb tvoří 97,8 % celkových výnosů. Mezi významné klienty Trask solutions v roce 2005 lze zařadit například společnosti Česká spořitelna, Československá obchodní banka a Česká pojišťovna. Nejvýznamnější oblastí působnosti společnosti Trask solutions v roce 2005 byl sektor bankovnictví a pojišťovnictví a to z celých 73 %. Druhou sférou působnosti byly telekomunikace (18 %).

Úspěchy Trasku právě v těchto náročných segmentech potvrzují jeho spolehlivost a vysokou oborovou znalost. S nárůstem nových projektů úzce souvisí i rozšíření počtu pracovníků Trask solutions o řadu kvalitních odborníků. Počet zaměstnanců se v průběhu roku 2005 zvýšil o 40 % na 90 (údaj k 12/2005). Celkovou špičkovou úroveň zaměstnanců Trasku potvrzuje i 150 aktivních certifikací především k technologiím IBM, HP a Microsoft.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.