Aktuality -> IT Business - 27. 7. 2006

Společnost Trask zvýšila obrat o 23 %

Trask solutions vyčíslila své hospodářské výsledky za rok 2005. Výnosy společnosti překročily hranici 101 mil. Kč, přičemž nárůst oproti minulému roku činí 23 %. Tržby z prodeje služeb tvoří 97,8 % celkových výnosů. Mezi významné klienty Trask solutions v roce 2005 lze zařadit například společnosti Česká spořitelna, Československá obchodní banka a Česká pojišťovna. Nejvýznamnější oblastí působnosti společnosti Trask solutions v roce 2005 byl sektor bankovnictví a pojišťovnictví a to z celých 73 %. Druhou sférou působnosti byly telekomunikace (18 %).

Úspěchy Trasku právě v těchto náročných segmentech potvrzují jeho spolehlivost a vysokou oborovou znalost. S nárůstem nových projektů úzce souvisí i rozšíření počtu pracovníků Trask solutions o řadu kvalitních odborníků. Počet zaměstnanců se v průběhu roku 2005 zvýšil o 40 % na 90 (údaj k 12/2005). Celkovou špičkovou úroveň zaměstnanců Trasku potvrzuje i 150 aktivních certifikací především k technologiím IBM, HP a Microsoft.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.