facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 10. 2005

Společnost J.K.R. zvýšila tržby o 25 %

Za první 3 čtvrtletí letošního roku zvýšila softwarová společnost J.K.R. tržby o 25 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Za tímto úspěchem stojí především dynamicky rostoucí prodej licencí podnikového informačního systému BYZNYS Win. K nejvyššímu nárůstu poptávky došlo v segmentu menších a středních firem, pro které je BYZNYS Win adekvátním komplexním informačním systémem pro řízení podnikových procesů od výroby či nákupu po marketingové aktivity.

V září letošního roku společnost J.K.R. uzavřela kontrakt na prodej již čtyřsté licence ERP systému BYZNYS Win (třístá licence byla prodána v listopadu 2004, dvoustá v prosinci 2002). Z hlediska počtu prodaných licencí jde o meziroční nárůst 33 %. Mezi významné uživatele ERP BYZNYS Win patří například: ABAKUS DISTRIBUTION, CENTRAL GROUP, POLDI Hütte a RAVAK. Na letošním veletrhu INVEX ve stánku č.75 v pavilonu V prezentuje J.K.R. řadu novinek poskytujících uživatelům vyšší ovládací komfort a zvyšujících robustnost systému BYZNYS Win.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.