facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 24. 1. 2006

Společnost I.F.T. PROGRES rozšířila vedení

IFT604.jpgMarek Hejna (vlevo) se od ledna letošního roku stal posilou vedení společnosti I.F.T. PROGRES rozšířením pravomocí a odpovědností stávající pozice „product manager“ na úroveň člena vedení společnosti. Bude zodpovědný za strategii a koncepci v oblasti produktové politiky, cílené na posílení konkurenceschopnosti produktů společnosti na trhu ERP systémů. Marek Hejna (32) během svého desetiletého působení ve společnosti I.F.T. PROGRES prošel celou řadou pozic. Po svém nástupu zastával pozici vedoucího pobočky, následně vedoucího oddělení IS ISO, Senior Account Managera a Product Managera. Svůj volný čas věnuje sportovním aktivitám – především tenisu a floorballu, četbě automobilových a sportovních publikací a rodině.

Druhým novým členem vedení společnosti I.F.T. PROGRES, je Marcel Herman (31), který byl v lednu 2005 jmenován do pozice „service managera“. V nové pozici převezme zodpovědnost za strategii portfolia servisních služeb a budování dlouhodobého vztahu s klienty. Marcel Herman disponuje 11letou praxí v oblasti IT. Do společnosti I.F.T. PROGRES přešel v roce 1996 z pozice asistenta ředitele DISKONT IS. Po svém nástupu do I.F.T. PROGRES působil na pozici product manager IS ISO, senior account manager a product manager (oblast výpočetní techniky). Během své profesionální dráhy u společnosti zastával funkci předsedy dozorčí rady (dvě funkční období). Ve volném čase se rád věnuje sportu – lyžím a kolu, amatérské fotografii a audiovizuální technice.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.