facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 8. 2007

Společnost GiTy propojila kraje obrazem

gity_video_735.jpgSpolečnost GiTy nasadila videokonferenční systém na sedmi krajských úřadech, přičemž již dříve proběhlo nasazení tohoto systému i na dalších šesti krajských úřadech. Implementace celého systému do stávající infrastruktury jednotlivých krajských úřadů trvala pouhý jeden týden. Na základě výběrového řízení bylo vybráno řešení GiTy, postavené na technologii společnosti Tandberg. Spolu s kvalitně vybudovaným videokonferenčním prostředím nabízí nejvyšší rozlišení obrazu High Definition (HD), maximální spolehlivost zaručenou jednotnou technologickou platformou a uživatelskou přívětivost. Klíčová je možnost současného přenosu dvou obrazových kanálů, typicky záběru z kamery na účastníky a výstupu z PC. Uživatelé tak mohou pracovat jako u jednoho jednacího stolu aniž by ztratili oční kontakt a projednávat nezbytné podklady jako jsou prezentace, tabulky, grafy, výkresy a mnohé další. Hodnota celého projektu se pohybuje v řádech několika milionů korun a videokonferenční systém byl předán k užívání ve druhé polovině srpna.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.